R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio

Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Usunięte posty
Autor Wiadomość
Ferbik
Administrator

Pomógł: 143 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 15820
Piwa: 107/205
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-02-12, 09:01

Usunąłem posta GrubejRybki jako możliwego do wklejenia w poprzedniego i dałem ostrzeżenie, bo uprzednio prosiłem, żeby edytował posty, zamiast spamować jednego pod drugim.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta

Ferbik
Administrator

Pomógł: 143 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 15820
Piwa: 107/205
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-02-19, 17:36

jurand napisał/a:
Ferbik napisał/a:
Pegaz napisał/a:
Zobacz FERBIK - wystarczyło że "przekręciłem" jedną literę w twojej ksyfie i już Cię rzuca.

Brak mi słów do ciebie...
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Znów zaczyna wywiązywać się niepotrzebna dyskusja, ale już ją skracam i piszę:
Pegaz napisał/a:
No ale TY możesz pisać do mnie TROLL i pozwalać innym "postępowym" bo TY możesz, jesteś tutaj i tylko tutaj bogiem i panem! a tak poważnie to dlatego tak ubliżacie bo brakuje WAM argumentów!

Poszukaj w googlach lub też chociażby u nas na forum, kim jest internetowy troll. Dopasuj siebie do odpowiedniego rodzaju. To nie jest ubliżanie.
Pegaz napisał/a:
NARAZIE :shock:
oczywiście jeśli mnie nie ZKASUJESZ!

TROLL.

Na tym kończę tę jałową dyskusję i nie radzę ciągnąć jej dalej. Nie dokarmiać.

Ja też uważam że ubliżanie PEGAZOWI od TROLI dlatego że samemu się nie WIERZY W BOGA to jest coś dla psychiatry !

PEGAZ JESTEŚ SUPERRR!

FERBIK mnie też USTAWISZ?

I ostrzeżenie.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta

Jaro
Administrator
wielun.biz

Pomógł: 66 razy
Wiek: 47
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 7303
Piwa: 33/113
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-02-20, 09:50

Pegaz kolegów zwołuje, myślę, że to nie koniec będzie 8)
_________________
[...]

Wysłany: 2013-02-23, 13:03

Brak ceny.

cd.jpg
Plik ściągnięto 7 raz(y) 42,07 KB

_________________
[...]

Wysłany: 2013-02-25, 22:11

Dostałem przed chwilą wiadomość od marketing@itanio.pl:

Cytat:
Witam
> Jeśli mogę spytać o powód usunięcia tematu itanio.pl, dlaczego został
> usunięty?
> Czy mieszkaniec Wielunia nie może poinformować innych mieszkańców
> Wielunia o nowo powstałym portalu, który może być dla nas wszystkich
> interesującą formą poszukiwania ciekawych ofert?
> Jeśli to możliwe to proszę o wyjaśnienie.
> Pozdrawiam
> krs

kto usunął temat?
_________________
[...]

Wysłany: 2013-02-25, 22:13

Ja - nawet nie wrzucam tutaj usuniętego spamu reklamowego, bo temat byłby chyba najdłuższy na forum. Reklama nieuzgodniona, post sprzeczny z regulaminem.

Cytat:
Czy mieszkaniec Wielunia nie może poinformować innych mieszkańców Wielunia o nowo powstałym portalu, który może być dla nas wszystkich interesującą formą poszukiwania ciekawych ofert?

To chyba jakiś żart... chamsko chciał zareklamować swój portal, a to co wytłuściłem mówi samo za siebie.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta

red
Moderator

Pomógł: 55 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5433
Piwa: 68/22
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-10, 21:30

http://wielun.biz/viewtopic.php?p=191427#191427
Nic nie usunąłem tylko przeniosłem do działu BIZNES z działu ogłoszeń. Uznałem, że ogłoszenia winny służyć raczej sprzedaży jednostkowych rzeczy a nie regularnej prezentacji asortymentu. Zresztą i tak nie było cen.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta

Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Ferbik
Jaro
Administrator
wielun.biz

Pomógł: 66 razy
Wiek: 47
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 7303
Piwa: 33/113
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-14, 17:33

Drugie ostrzeżenie za zakładanie istniejących tematów.

sofa.jpg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 85,12 KB

_________________
Postaw piwo autorowi tego posta

ourson
Moderator

Pomógł: 46 razy
Wiek: 43
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 3905
Piwa: 79/18
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-14, 19:08

Usunąłem 2x post sklep.lucy o sprzedaży Peugeota... powód - taki wątek już istnieje

http://wielun.biz/viewtopic.php?t=17474
_________________
Ludzie dzielą się na tych, którzy lubią koty i na pokrzywdzonych przez los...
[...]

Wysłany: 2013-03-14, 19:11

ourson, ano właśnie, bo wysłał mi zapytanie, czemu usunięto ;)
_________________
[...]

Wysłany: 2013-03-14, 20:25

i mamy klon tego tematu tylko z innego nicka

http://wielun.biz/viewtopic.php?t=17538
_________________
[...]

Wysłany: 2013-03-14, 20:26

Ferbik, przy drugim usunięciu wpisałem powód "z ręki" podając link do istniejącego tematu
_________________
[...]

Wysłany: 2013-03-14, 20:44

Powstały dziś temat zamknąłem, obydwaj autorzy pouczeni o zakazie tworzenia istniejących już wątków.

http://wielun.biz/viewtop...9e1fcec823b07d4
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta

Archdevil
Administrator
pan piekła

Pomógł: 57 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 2613
Piwa: 15/45
Skąd: Strugi
Wysłany: 2013-03-19, 19:03

Usunąłem dubel tematu: http://wielun.biz/viewtopic.php?t=17581
_________________
diablos un pasos amigos (D.U.P.A)
http://www.radiofonia.net

[...]

Wysłany: 2013-03-19, 19:06

właśnie też miałem to zrobić ;-) to nieudolna reklama w wykonaniu Mariusza? czy autentyczne pytanie? :wink:
_________________
Ludzie dzielą się na tych, którzy lubią koty i na pokrzywdzonych przez los...
Postaw piwo autorowi tego posta

Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów