R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio




Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Zakłady montujące instalacje LPG w Wieluniu i okolicach
Autor Wiadomość
Administrator 
Administrator


Pomógł: 59 razy
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3155
Otrzymał 7 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-04-16, 20:40   

Mateusz zapytaj się jeszcze co to za instalacja którą ci oferują - jakie wtryski, jaki reduktor itd.

Ja miałem styczność z Walęckim - pozytywne wrażenie. Programował mi kilka ustawień w mojej instalacji i miał wymienić filtry fazy ciekłej i lotnej ale po ich wyciągnięciu okazało się że są jak nówki i powiedział że nie ma sensu ich ruszać. Jako jeden z niewielu w łódzkim montuje i serwisuje PRINS'a.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Mateusz 
WIELUNIAK
I'Amsterdam



Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 3314
Piwa: 9/3
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-04-16, 23:00   

Ok dzięki za pomoc.
_________________
Żelazna Logika https://www.facebook.com/zelaznalogika.net
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
bob_mistrz 
WIELUNIAK
Skowyrny



Pomógł: 22 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 2051
Piwa: 9/14
Skąd: Chotów
Wysłany: 2010-07-09, 10:38   

Byłem ostatnio na Głowackiego 20, serwisu nie prowadzi już p. Walęcki, lecz p. Robert Dobrzyński - Auto-Gaz-Expert, który był jego pracownikiem. Zastanawiam się nad instalacją u niego, czy ktoś słyszał konkretnie jakieś opinie na temat jakości świadczonych przez niego usług? Z góry dzięki za info.
_________________
www.alkwielun.ligspace.pl/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Cocos 
Słyszał o Wieluniu


Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 1
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-07-28, 09:29   

Pan Walęcki przeniósł warsztat do Dąbrowy, ul. Wolności 6. Koło fotoradaru skręcisz w drogę na Kurów, i za ok 200 metrów po prawej stronie zobaczysz duży, nowowybudowany warsztat. Nie sposób nie zauważyć.
Ja zakładałem tam gaz niecałe 2 miesiące temu, instalacja zrobiona porządnie, auto jeździ jak na benzynie.
U gościa na Głowackiego też byłem się dowiadywać o instalację ale nie bardzo chciał założyć mi cokolwiek innego niż standardowy najtańszy zestaw czyli czerwone Valteki na parowniku Tomasetto.
Ostatnio zmieniony przez Administrator 2010-07-28, 09:51, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
MI81 
Dojeżdża PKSem


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 104
Postawił 5 piw(a)
Skąd: EWI/EL
Wysłany: 2010-07-30, 07:49   

Ja swoją instalacje Landirenzo Omegas zakładałem w firmie "Czas Na Gaz" kiedy to mieściła się na Głowackiego a panowie Walęcki i Dobrzyński jeszcze pracowali razem. Niestety z instalacją mam problemy od samego początku użytkowania. Zaraz na drugi dzień po zainstalowaniu LPG w samochodzie odezwał się czujnik ciśnienia, okazało się że był uszkodzony. Panowie powiedzieli ze od nowości ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Druga sprawa instalacja jest nieszczelna i wewnątrz kabiny czuć gaz. Przy ruszaniu odczuwam spadek mocy, samochodem szarpie, silnik lubi zdechnąć. Jestem bardzo niezadowolony z przeprowadzonego w tej firmie montażu, instalacja która miała chodzić jak szwajcarski zegarek sprawia mi same problemy, a panowie W. i D. nie potrafią usunąć usterki/usterek. Mam już za sobą kilka wizyt zarówno w warsztacie na Głowackiego i na Dąbrowie. Za każdym razem podłączają laptopa, majstrują coś przy oprogramowaniu a na koniec obiecują że już wszystko będzie w porządku. Szkoda mi nerwów i czasu na jeżdżenie do warsztatów tych "fachofcóf". Planuję wybrać się do renomowanej łódzkiej firmy "Na Gaz" i tam dokonać przeglądu swojej instalacji. Wtedy okaże się co spaprali montując instalacje panowie W. i D. Auto-Gaz-Expert - żaden z niego ekspert, Czas Na Gaz - szkoda na nich czasu i pieniędzy. :x NIE POLECAM!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
mike 
Przyjeżdża na zakupy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 407
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-08-02, 17:01   

MI81 napisał/a:
Ja swoją instalacje Landirenzo Omegas zakładałem w firmie "Czas Na Gaz" kiedy to mieściła się na Głowackiego a panowie Walęcki i Dobrzyński jeszcze pracowali razem. Niestety z instalacją mam problemy od samego początku użytkowania. Zaraz na drugi dzień po zainstalowaniu LPG w samochodzie odezwał się czujnik ciśnienia, okazało się że był uszkodzony. Panowie powiedzieli ze od nowości ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Druga sprawa instalacja jest nieszczelna i wewnątrz kabiny czuć gaz. Przy ruszaniu odczuwam spadek mocy, samochodem szarpie, silnik lubi zdechnąć. Jestem bardzo niezadowolony z przeprowadzonego w tej firmie montażu, instalacja która miała chodzić jak szwajcarski zegarek sprawia mi same problemy, a panowie W. i D. nie potrafią usunąć usterki/usterek. Mam już za sobą kilka wizyt zarówno w warsztacie na Głowackiego i na Dąbrowie. Za każdym razem podłączają laptopa, majstrują coś przy oprogramowaniu a na koniec obiecują że już wszystko będzie w porządku. Szkoda mi nerwów i czasu na jeżdżenie do warsztatów tych "fachofcóf". Planuję wybrać się do renomowanej łódzkiej firmy "Na Gaz" i tam dokonać przeglądu swojej instalacji. Wtedy okaże się co spaprali montując instalacje panowie W. i D. Auto-Gaz-Expert - żaden z niego ekspert, Czas Na Gaz - szkoda na nich czasu i pieniędzy. :x NIE POLECAM!!


Co za auto? wolnossak czy turbodoladowane?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
MI81 
Dojeżdża PKSem


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 104
Postawił 5 piw(a)
Skąd: EWI/EL
Wysłany: 2010-08-03, 14:31   

Silnik wolnossący
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
mike 
Przyjeżdża na zakupy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 407
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-08-04, 07:45   

To nie rozumiem jak mozna skopać taką instalacje
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Mateusz 
WIELUNIAK
I'Amsterdam



Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 3314
Piwa: 9/3
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-08-04, 17:09   

Ja mam auto z turbiną, instalacja firmy BRC 3 generacji, 20 tys km przejechane na niej.

Na razie wszystko sprawnie działa. Zakład montujący:

"On Gas" Paweł Kubicki
Łódź ul. Stefanowskiego 24
_________________
Żelazna Logika https://www.facebook.com/zelaznalogika.net
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
miko 005 
WIELUNIAK



Pomógł: 42 razy
Wiek: 57
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 4309
Piwa: 76/53
Skąd: wieluń
Wysłany: 2010-09-12, 18:30   

Odnośnie instalacji gazowej, mam co prawda już wiekową w swoim aucie. Działa na zasadzie automatu (jak większość teraz), czyli auto odpalane jest na benzynie, a po osiągnięciu przez silnik 2000 obrotów, automat przerzuca na gaz. Teoretycznie więc, taki przeskok z benzyny na gaz może odbyć się prawie natychmiast ;) . Ale coraz częściej spotykam się z takim automatem, który przerzuci na gaz dopiero po osiągnięciu odpowiedniej temperatury.
Czy to już jest standard, czy tylko kwestia rodzaju silnika? Gdyby ktoś wiedział, to proszę o ... ;) wiadomo o co?
_________________
Im dłużej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
MAR-COM 
Wieluniaczek


Pomógł: 29 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1556
Piwa: 7/1
Skąd: EPJ
Wysłany: 2010-09-12, 19:40   

to zależy czy założą czujnk temperatury czy nie , ja mam w dwóch autach bez czujnika temperatury , w jednym zwykła instalacja a w drugim sekwencja ...
_________________
"Miałem zamiar zmienić koszulkę, ale zamiast tego zmieniłem zamiar" (Kubuś Puchatek)

www.destylarka.com
Urządzenia do produkcji wody destylowanej.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
miko 005 
WIELUNIAK



Pomógł: 42 razy
Wiek: 57
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 4309
Piwa: 76/53
Skąd: wieluń
Wysłany: 2010-09-13, 12:49   

MAR-COM, OK. ale mówimy tutaj o nowej instalacji, czy też tak jak ja, masz jakąś "wiekową" ;) . A sam czujnik temperatury, też nie bierze się chyba z ... mechanicznego widzimisię, a z jakiejś konkretnej przyczyny, tylko jakiej?
_________________
Im dłużej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Gość 556677 
Dojeżdża PKSem



Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 118
Piwa: 6/5
Skąd: prawie wieluniak
Wysłany: 2010-09-13, 15:25   

Ano z takiej, że do prawidłowego procesu przejścia gazu z postaci płynnej w postać lotną jest potrzebna odpowiednia temperatura.
Na pewno zdrowsze dla samej instalacji jaki i silnika jest przełączania się na zasilanie gazowe po rozgrzaniu się silnika=płynu chłodniczego.

Wyobraz sobie co się dzieje w temperaturze powiedzmy -10stopni gdy odpalasz na benzynie i zaraz po zwiększeniu obrotów włącza się LPG
Membrana parownika przechodzi katusze, a sam silnik po prostu zalewany jest gazem.

Wiele osób świadomie decyduje się na przełączanie "od obrotów" , bo szczególnie zimą szkoda im benzyny na przejechanie tych paru kilometrów zanim płyn chłodniczy się rozgrzeje.... nie po to założyłem LPG by spalać benzynę :lol:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Administrator 
Administrator


Pomógł: 59 razy
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3155
Otrzymał 7 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-09-14, 08:10   

Czujnik temperatury na reduktorze nie pozwala przełączyć( lub przełącza automatycznie) zasilania na LPG dopóki nie zostanie osiągnięta temperatura jaką jest ustawiona w sofcie. Powodem takiego rozwiązania jest ochrona membrany i innych gumowych elementów przed stwardnieniem wskutek niskiej temperatury jaka powstaje w momencie przejście LPG ze stanu ciekłego w lotny.

Ja mam ustawione na wyrost na 50 stopni. Latem przełącza się w ciągu kilku sekund, zimą po 2-3 km.

miko 005 na takiej zasadzie działają wszystkie współczesne instalacje i nie ma się czemu dziwić bo instalacja służy do oszczędzania, ale oszczędzania z głową.

Jeśli zakłada się najtańszą instalację z lipnym osprzętem, tankuje gaz na najtańszych stacjach, jeśli w zbiorniku paliwa mamy ciągle rezerwę, przełączania na gaz mamy ustawione na 20-25 stopni, itp, itd. to nigdy taka instalacja nie będzie działać prawidłowo.

GAZ NIE PSUJE SAMOCHODU, SAMOCHODY PSUJĄ NIEODPOWIEDZIALNI UŻYTKOWNICY I MECHANICY.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
MAR-COM 
Wieluniaczek


Pomógł: 29 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1556
Piwa: 7/1
Skąd: EPJ
Wysłany: 2010-09-14, 19:39   

parownik wytrzymuje 90-100 tys. km , potem regeneracja lub wymiana na nowy ...
_________________
"Miałem zamiar zmienić koszulkę, ale zamiast tego zmieniłem zamiar" (Kubuś Puchatek)

www.destylarka.com
Urządzenia do produkcji wody destylowanej.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo.


Wieluń Forum dyskusyjne
Kontakt z Administracją Forum | Kontakt z właścicielem domeny
Stomatolog Wieluń Sprawdzenie przebiegu BMW | Iris Trade Łódź Montaż instalacji gazowych | Skracanie linków | Klinika BMW | Notariusz Włochy BMW SPRAWDZENIE PRZEBIEGU,HISTORIA SERWISOWA BMW