R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio

Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Trolle na naszym forum
Autor Wiadomość
ourson
Moderator

Pomógł: 46 razy
Wiek: 43
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 3905
Piwa: 79/18
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2014-06-26, 06:07

Jeśli WSM uważa że v działalność tworcow tej strony jest niezgodna z prawem to może podjąć odpowiednie kroki na drodze sadowej...
Nie bądźmy cenzorami. Ma stronie jest wyraźnie napisane ze to nie jest oficjalna strona WSM. A nick? Może facet nazywa się Wladyslaw Stanislaw Mieszczanski? I co? Nie wolno mu mieć nicka takiego?
_________________
Ludzie dzielą się na tych, którzy lubią koty i na pokrzywdzonych przez los...
Postaw piwo autorowi tego posta

Archdevil
Administrator
pan piekła

Pomógł: 57 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 2613
Piwa: 15/45
Skąd: Strugi
Wysłany: 2014-06-26, 16:33

Dopóki nie łamią naszego regulaminu to IMO powinniśmy to zostawić. TVK powinien być raczej świadomy efektu Streisand, który mogłaby wywołać cenzura ;)
_________________
diablos un pasos amigos (D.U.P.A)
http://www.radiofonia.net

Postaw piwo autorowi tego posta

red
Moderator

Pomógł: 55 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5433
Piwa: 68/22
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2014-07-21, 10:06

Cytat:
Mateusz,
Cytat:
Mam zarejestrowana działalność
(słowo wymoderowano) masz, a nie zarejestrowaną działalność. Lepiej siedź cicho, bo wylezie parę spraw...
Cytat:
A wytykanie mi ze zarabiam pieniądze traktuje jak typowy polska zazdrość i bóldupizm. "Bo łon zarabio piniundze
Tym bardziej siedź cicho, bo jak się wyda... Czyim kosztem zarabiasz te "piniundze". Parę osób może ci wyciągnąć parę rzeczy sprzed paru lat (jeszcze się nie przedawniło) i będziesz se mógł popodskakiwać. Z karierą prawnika pożegnasz się na pewno biznesmenie. Niektórzy to naprawdę nie znają umiaru...
Cytat:
Jak Holender zarobi kasę to dobrze a ktoś mnie krytykuje ze.... Ehhh
Jasne! To jest argument przyszłego prawnika!
Cytat:
Dla mnie to proste bo nie mam dzieci i oceniam swoją miara. A ktos ma inne zdanie ok rozumiem.
To po ch... się odzywasz?
Cytat:
Mam oferty dla starszych ale wysylam osoby sprawdzone z polecenia wiec nie musze robić ogłoszeń.
Wysyłasz młodych i naiwnych, żeby czasem się nie poskarżyli gdzie trzeba.

http://wielun.biz/viewtop...er=asc&start=75
Czy coś robić z tym wpisem? Biorę udział w dyskusji więc nie chciałbym być sędzią we własnej sprawie. Ale język Pata staje się coraz ostrzejszy i napastliwy. Z drugiej strony - przynajmniej coś się dzieje...
Postaw piwo autorowi tego posta

kitor
Moderator

Pomógł: 27 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1283
Piwa: 38/39
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2014-07-21, 10:11

Prawdę mówiąc ciekawi mnie odpowiedź Mateusza na te "argumenty". Bo wszyscy wiemy że na podstawie §2.6 Pat powinien już dawno wylecieć...
[...]

Wysłany: 2014-07-21, 10:14

kitor, a co Mateusz ma odpowiadać... choć znając jego "narwanie" pewnie wda się w dyskusję, choć najrozsądniejszym byłoby zlać Pata ciepłym moczem... sorry za dosłowność...

jedyne co bym chciał się dowiedzieć od Pata to nr telefonu jego dealera bo nieziemski stuff mu sprzedaje ;-)
_________________
[...]

Wysłany: 2014-07-21, 22:38

Czyli rozumiem że uznajemy że Pat łamie regulamin, ale w ramach wspierania miejscowego folkloru i ciekawości na rozwój wypadków, tolerujemy to zachowanie?
Pytam z ciekawości.
[...]

Wysłany: 2014-07-21, 22:40

red, Pat jest pod szczególną ochrona. .. zreszta nie dokarmiany szybko umilkl
_________________
[...]

Wysłany: 2014-09-07, 07:42

Who the fuck is mcdek? :wink:
Ludzie dzielą się na tych, którzy lubią koty i na pokrzywdzonych przez los...
Postaw piwo autorowi tego posta

Mrówek
Moderator

Pomógł: 53 razy