yampress, jemu nie chodziło o bazowy ping od dostawcy, tylko o ping na serwerach w CS'ie...ja kiedyś miałem na mojej radiowej 6-stce pingi po 15-20 ms na serwerach, w tym zagranicznych...niestety teraz nie gram już w CS'a od jakichś 4 miesięcy, korzystam z Linuxa, także też nie gram...
Proszę cię, Valve po kolei wszystkie gry portuje, zaczął od TF2, później Half Life i rozszerzenia, mody więc CS 1.6, teraz HL2 też jest. Zresztą sporo niezależnych twórców wydaje na Steamie w tej chwili pod linuxa.
http://store.steampowered.com/browse/linux/
I koniec OT.
hajen W trakcie przeprowadzki do Wielunia 4x2+8x1x1+2+1
Pomógł: 27 razy Wiek: 35 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1451 Piwa: 29/26 Skąd: Wieluń/Warszawa
Wysłany: 2013-07-02, 09:29
Wielki Szu napisał/a:
a to nie przypadkiem CS Source tylko ? a nie stary poczciwy 1.6 ?
Stary poczciwy CS 1.6 był chyba pierwszą grą, która wyszła ze steamem (z Half Lifem oczywiście). I miało to miejsce już z 10 lat temu ;P
Generalnie to instaluje steama a później z niego bezpośrednio CSa i śmiga ? nie potrzeba pośrednictwa wine'a, czy tam jakiś innych programów do instalacji pakietów ?
Oficjalnie wspierają tylko Ubuntu, natomiast dużo dystrybucji sobie go przepakowało - a nawet jak nie ma w repozytoriach to bez problemu można znaleźć skrypty które go zainstalują.
Żadnych Wine, 100% natywny kod. Silnik Source przeportowali żeby wspierał OpenGL, z GoldSrc (ten co napędzał HL1, w tym CS 1.6) robił to od zawsze więc mieli raczej z tym mniej problemu
Gry od Valve wspierają SteamPlay, więc na tej samej licencji grasz na Win, Mac i teraz również linuksie - także jeśli już miałeś CSa na steamie to zwyczajnie instalujesz i grasz.
Takie tytuły jak Amnesia, Serious Sam czy Postal 2 chyba każdemu się obiły o uszy
W przypadku Half Life 2 i epizodów trzeba włączyć sobie w ich opcjach dostęp do bety - jeszcze oficjalnie nie jest listowana.
Wymagania, jak przy CSie
Cytat:
Linux System Requirements