R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio




Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Alimenty dla dziecka
Autor Wiadomość
BaD_GiRl 
Dojeżdża PKSem



Pomogła: 1 raz
Wiek: 36
Dołączyła: 20 Lis 2008
Posty: 175
Postawił 2 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2012-03-27, 19:56   Alimenty dla dziecka

Kobietki, może są wśród Was osoby, które mają to już za sobą i mogłyby się podzielić swoją wiedzą na ten temat. Będę musiała złożyć pozew o alimenty, prawdopodobnie z ograniczeniem praw rodzicielskich i jestem w tym temacie zielona mimo internetowego zaznajomienia się w tej sprawie. Chciałabym jednak,żeby któraś z Was podzieliła się własnymi doświadczeniami.....co najlepiej zrobić zanim złoży się taki pozew? nie ukrywam,że chciałabym uzyskać jakąś konkretną kwotę, choć zdaję sobie sprawę,że to nie jest łatwe, tym bardziej,że szanowny pan tatuś nie wykazuje dochodów mimo,że pracuje za granicą.... proszę o pomoc!!!!
_________________
Dum spiro-spero
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Bethi 
Wieluniaczek
Festina lente



Pomogła: 28 razy
Wiek: 35
Dołączyła: 12 Gru 2008
Posty: 1508
Piwa: 16/18
Skąd: EWI~EZD
Wysłany: 2012-03-28, 12:19   

Wydaje mi się, że o pozew o alimenty i pozew o ograniczenie władzy rodzicielskiej będziesz musiała złożyć oddzielnie. Bez względu na to czy ojciec dziecka na ograniczone czy zawieszone prawa rodzicielskie względem swojego dziecka, nie zwalnia go z obowiązku alimentacji. Więc skoro przebywa za granicą, napisz w pozwie, że nie interesuje się dzieckiem, nie łoży na nie, nie kontaktuje się z nauka dziecka i nie interesują go potrzeby bieżące swojego dziecka- o ile tak jest.