Chodzi mi po głowie zagazowanie mojej Vectry.
Orientujecie się jak na dzień dzisiejszy wygląda cenowo zakup instalacji LPG?
Jaką instalację wybrać, mam tutaj na myśli sekwencję i u kogo?
Wszelkie aktualne informacje mile widziane.
Jeżeli miałbym na dziś dzień zakładać sekwencję do mojego nissana, to kupiłbym sprawdzony zestaw z forum klubowego: centralka stag 300+, reduktor zavoli zeta, wtryskiwacze pojedyncze hana (zielona lub niebieska).
Najlepiej odwiedzić wszystkich potencjalnych gazowników, wysłuchać ich oferty (potem zobaczyć na necie jaką opinię i cenę mają dane graty) i opinii np. na temat mojej propozycji zestawu lub innego, sprawdzonego w vectrach.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 32 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-04-18, 22:42
Proponuję skierować pytanie dotyczące odpowiedniego zestawu i ceny do p.Sebastiana Sarre,
Zbrosławice tel,663 082 622 www.gzw.pl.
Opinie o tym gazowniku dostępne na min. forum LPG i forum BMW-klub.pl.
Zakładałem gaz w ub. roku u w/w i jest super.
pozdrawiam
Pomógł: 7 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 960 Piwa: 6/3 Skąd: Oklahoma Village
Wysłany: 2011-04-19, 07:28
Założyłem w Wieluniu najtańszą KME Diego z wtryskiwaczami raila - 1 ohm (żółte) do silnika Hondy ze zmiennymi fazami rozrządu (Vtec-e) i jak na razie, tj. po ponad 50 tyś km, jest ok. Wymieniłem jedynie zestawy naprawcze wtryskiwaczy. Są to proste wtryskiwacze tłoczkowe i ulegają dość szybkiemu zużyciu. Ponoć wolniejsze 3 ohm wytrzymują do pierwszej regeneracji ok. 80 tyś km. Koszt 56 zł. na regenerację wtryskiwaczy i kilkudziesięciu złotych na filtry które również można samodzielnie wymienić to jak na 50 tyś. km niewiele moim zdaniem. Nie chciało bym mi się jeździć zwykłym autem po Polsce i szukać gazownika. W Wieluniu robią to nie najgorzej w przypadku popularnych modeli aut. Są auta z silnikami trudnymi do zagazowania i wtedy owszem trzeba poszukać speców ale takie silniki to już dla zamożnych
Poprawiono 1 błąd ort.
Ostatnio zmieniony przez Archdevil 2011-04-19, 09:41, w całości zmieniany 1 raz
Kolego Ambra - przecież kolega nie pojedzie z najzwyklejszą Vectrą zakładać gaz na Śląsk
A jeśli chodziło Ci o Alpinę to na tym zdjęciu jest silnik właśnie z założona już instalacją
Tak z ciekawości spytam. Wiesz jak wygląda instalacja LPG w nowoczesnych silnikach benzynowych?
Przeciwnicy lpg straszą, że jest tam dużo "elektroniki" i niekiedy po założeniu instalacji lpg auto ciągle szarpie, silnik nie pracuje poprawnie. W najgorszym przypadku instalację trzeba wyrzucić.
Cały czas pozytywne opinie czytam, a przecież aż tak kolorowo nie jest prawda?
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 32 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-04-19, 20:42
Administrator napisał/a:
Kolego Ambra - przecież kolega nie pojedzie z najzwyklejszą Vectrą zakładać gaz na Śląsk
A jeśli chodziło Ci o Alpinę to na tym zdjęciu jest silnik właśnie z założona już instalacją
Czy pojedzie, czy też nie, to problem tego, kto chce zakładać LPG.
Zakład w Łodzi ( proponowany w jednym z w/w postów) o ile dobrze pamiętam zakładał instalację przez 2 dni, cena porównywalna, odległość niewiele większa, a opinie na forach wskazują na Zbrosławice.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum