R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio

Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
kawały w męskim gronie
Autor Wiadomość
Grzegorz Nowak (W)
Moderator
nil nisi bene ;)

Pomógł: 19 razy
Wiek: 50
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 1096
Piwa: 23/18
Skąd: Wieluń, now Łodź :(
  Wysłany: 2007-05-11, 08:37   kawały w męskim gronie

Męska logika
Jadę autobusem, nie jest za lużno, ale miejsce siedzące mam. Trzeba
podać bilet do skasowania. Obok stoi mężczyzna. Jak się do niego
zwrócić - "ty", czy przez "pan". Pomyślmy logicznie: Autobus jest
ekspresowy. Jeśli mężczyzna nie wysiadł na poprzednim przystanku
znaczy, ze jedzie do mojej dzielnicy. Jedzie z kwiatami - znaczy do
kobiety. Kwiaty wiezie piękne, znaczy to, że i kobieta jest piękna. W
naszej dzielnicy sa dwie piękne kobiety - moja żona i moja kochanka.
Do mojej kochanki facet jechać nie moze, bo ja do niej jadę.Znaczy,
ze jedzie do mojej żony. Moja żona ma dwóch kochanków - Waldemara i
Piotra. Waldemar jest teraz na delegacji... - Panie Piotrze, móg ł by
mi pan skasować bilet?
Postaw piwo autorowi tego posta

Grzegorz Nowak (W)
Moderator
nil nisi bene ;)

Pomógł: 19 razy
Wiek: 50
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 1096
Piwa: 23/18
Skąd: Wieluń, now Łodź :(
Wysłany: 2007-05-11, 08:38

Test czy jesteś gejem

> [...]
> CD, trzymając hamburgera lub piwo albo bawiąc się kociakiem na
> siedzeniu
> obok.
>
> 8. Jeżeli lubisz romantyczne komedie lub francuskie filmy, mon-frere,
> vus le
> Gay!
> Jedyny moment kiedy jest to akceptowalne jeżeli robisz to z kobietą,
> która
> wie jak odpłacić za to poświęcenie. Jeżeli oglądasz to sam, lub z
> kolegą
> jest to rezultatem SGS (Syndrom Geja Samoistnego) co... przydarza się.

Ferbik
Administrator

Pomógł: 143 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 15820
Piwa: 107/205
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2007-05-11, 08:40

Małe, czerwone i rozpływa się w ustach?
Łechtaczka trędowatej :D
_________________
[...]

dlaczego mężczyźni wymyslili karteczki samoprzylepne :lol:

karteczka.jpg
Plik ściągnięto 23 raz(y) 45,07 KB

[...]

Wysłany: 2007-05-11, 08:42

i jak dla mnie zaje..e reklamy :!:

mundurki Romana :D
http://www.maxior.pl/?p=index&id=55071&18

śmietanka do kawy :D
http://www.maxior.pl/?p=index&id=55072&18
[...]

Wysłany: 2007-05-11, 08:45

Wiecie dlaczego wśród osób z technicznym wykształceniem nie ma homoseksualistów?
- Bo każdy technik doskonale wie, że tłok powinien pracować w cylindrze a nie w rurze wydechowej...

***

Mąż po dwóch latach wraca z wojska:
- Chodź, Hanuś, pokochamy się.
- Nie mogę, mam okres...
- To od tyłu!
- Mam rozwolnienie...
- Tylko mi nie mów, że masz anginę!

***
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta

waldex
W trakcie przeprowadzki do Wielunia

Pomógł: 13 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 1003
Postawił 6 piw(a)
Skąd: EWI
Wysłany: 2007-05-11, 10:48

Przychodzi baba do lekarza i mówi:
- Panie doktorze, nie mam włosów na łonie !
Doktor ogląda i mówi:
- A ile razy pani dziennie to robi ?
- Nooooo, 5-6 razy
- Proszę pani ! Na autostradzie też trawa nie rośnie..

- Tea who you yeah Bunny
- Scotch me tea who you
- Odd Pear Doll She
- Dee May She
- Tea Story Who You
- Yes Tess Q Tess

Pewnego dnia mały Jasio pyta sie mamy:
- Mamo a co to znaczy "robić loda" ?
Mama zbladła popatrzyła na męża, a że ustalili wczesniej że będą małego uświadamiać bez pierdół, w stylu "pszczółki i kwiatki" rozpoczęła wywód:
- No wiesz synku to jest taka sytuacja, kiedy bierzesz penisa do buzi.
Ojciec sie wkurzył, matce sprzedał liścia i mówi:
- "Dajesz do buzi" kobieto !!!!!! Mamy syna !!!!

Młode małżeństwo dorobiło się synka, osobnik ten był normalny tylko nie cierpiał mleka.
Jak każdego ranka mamusia wychodzi do sklepu kupić synkowi drożdżówkę i jak każdego ranka mówi tatusiowi:
- Ja wychodzę, a ty spróbuj dać mu mleko
Po powrocie... pełne zdziwienie! Synek zjadł mleczną zupę.
- Jak to zrobiłeś? - pyta męża.
- Aaa... opowiadałem mu różne rzeczy... no i zjadł.
- Co mu opowiadałeś?
- No, że jak nie będzie jadł mleka... to będzie miał małego członka
Na to żonka - trzask go w pysk!
- Ty świnio! Dzieciakowi takie świństwa opowiadasz?!
Po ok. 30 minutach wpada do pokoju i znowu wali męża po pysku.
- A teraz to za co?! - krzyczy stary.
- Za to, że jak byłeś mały to mleka nie piłeś
[...]

Wysłany: 2007-05-14, 05:17

> [...]
> na film biegnie do owej agencji i dzwoni do drzwi. Otwiera mu
> zdziwiona pani:
> - A co ty chłopczyku chciałeś?
> - No, chciałem, żeby mi zrobić dobrze, mam nawet pieniądze!
> Pani zaprosiła chłopca do środka, następnie zaprowadziła go do kuchni,
> ukroiła trzy duże pajdy świeżego chleba, posmarowała masłem i miodem i
> podała chłopcu. Chłopiec wpada do domu i krzyczy:
> - Mamo, tato, bylem w agencji towarzyskiej!
> Ojciec mało nie spadł z krzesła, mamie oczy nas wierzch wyszły.
> - I co?! - pytają nieśmiało rodzice
> - Dwie zmogłem, ale trzecia już tylko wylizałem.....

Wysłany: 2007-05-14, 08:12

Jasiu wraca z przedszkola i pyta mamy o znaczenie dwóch słów, które właśnie usłyszał:
- Mamo, co to jest kotka i (słowo wymoderowano) ??
- Jasiu... kotka to jest pani kotek tak jak nasza Mruczka, a (słowo wymoderowano) to jest pani piesek, tak jak nasza Saba.
Jasiu niezbyt zadowolony z tej odpowiedzi poszedł do ojca, bo stwierdził że w trochę innym kontekscie było to powiedziane.
Ojciec mówi:
- Podaj Jasiu tam z ostatniej szuflady tą gazetkę.
Ojciec otworzył rozkładówkę na rozkraczonej dziewczynie, wziął flamaster, zakreślił kółko na (słowo wymoderowano) i mówi:
- Zobacz Jasiu: to co w kółeczku to jest kotka.
- A (słowo wymoderowano)?
- To co poza kółeczkiem :P
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta

Mateusz
WIELUNIAK
I'Amsterdam

Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 3314
Piwa: 9/3
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2007-05-14, 19:05

Przychodzi baba do lekarza i wchodzi pod stół...
A lekarz na to:
Długo pani nie pociągnie
_________________
Żelazna Logika https://www.facebook.com/zelaznalogika.net
[...]

Wysłany: 2007-05-14, 20:09

Mateusz napisał/a:
Przychodzi baba do lekarza i wchodzi pod stół...
A lekarz na to:
Długo pani nie pociągnie

A dlaczego?
Bo pracuję do 17:00

staraj się opowiadać kawały w całości
_________________
[...]

Wysłany: 2007-07-08, 21:26

Idzie murzyn do burdelu zatrzymuje go ochroniarz
- masz kasę ?
- nie
- to zarób
po miesiącu wraca zatrzymuje go ochroniarz
- masz kasę ?
- mam
- umiesz się kochać ?
- nie
- to idź za burdel tam jest drzewo z dziuplą to poćwiczysz
po godzinie wraca, ochroniarz go przepuszcza, dostał laskę, nagle kopnął ją w (słowo wymoderowano)
ochroniarz wbiega do pokoju i pyta się
- co ty robisz?
- sprawdzam czy nie ma os

[ Dodano: 2007-09-12, 12:24 ]
<Feek> Ej stary weź mnie poznaj z tą asią co siedziała z nami wczoraj
<Feek> bo fajna była :PP
<kuba> fajna?
<Feek> No (słowo wymoderowano) laska
<kuba> No może i (słowo wymoderowano) tylko ma jeden defekt
<Feek> Jaki?
<kuba> no bo stary ona miała więcej (słowo wymoderowano) w mordzie niż ty frytek
[...]

Wysłany: 2009-05-06, 21:05

Wpada dwóch facetów do burdelu. Obaj zdyszani, ubrani w robocze kombinezony, jakby się od roboty oderwali.
Jeden z nich zwraca się do burdel - mamy: potrzebuję Murzynkę, ale natychmiast!
Burdel - mama zaczyna tłumaczyć, że owszem ma, ale są zajęte, bo maja klientów, że trzeba czekać.
Chłopina aż podskakuje ze zniecierpliwienia i obiecuje, że zapłaci za trzy godziny z góry, a potrzebuje na krótki czas.
Burdel - mama widząc takie podniecenie podniosła słuchawkę, z kimś pogadała i kazała gościom pójść do pokoju 202.
Wpadają obaj do pokoju a tam śliczna czarnulka wypina się goła. Ten napalony krzyczy już od progu: Te, odwróć się do ściany i oprzyj na niej ręce. Rozłóż nogi!
Niepewna panienka ustawia się tak, jak klient każe, ale on dalej jakiś niezadowolony, cmoka, kiwa głowa w końcu mówi: A teraz wypnij pośladki.
Dziewczyna ponętnie i z gracja wypina pupę a wtedy klient do swojego kolegi: No widzisz Franuś- tak będzie wyglądać różowa fuga na brązowych kafelkach!
Postaw piwo autorowi tego posta

Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów